Онуфріївська громада

Кіровоградська область, Олександрійський район

Безбар’єрні Центри обслуговування платників Олександрійської ДПІ

Дата: 22.05.2025 13:54
Кількість переглядів: 22

Безбар’єрні Центри обслуговування платників Олександрійської ДПІ

«Безбар’єрність – це значно більше, ніж формальний пандус біля вхідних дверей. Водночас це питання виживання та якості життя»

Олена Зеленська,
Перша леді України

Сьогодення потребує від податківців законодавчо обґрунтованих гнучких підходів в обслуговуванні платників податків. Максимально коректне та комфортне фізично і психологічно спілкування з відвідувачами Центрів обслуговування платників Олександрійської ДПІ у містах Олександрія, Світловодськ та селищі Петровому дозволяє знизити ризики соціальної напруги серед платників та забезпечити безбар’єрність надання послуг.

21 травня у рамках Тижня безбар’єрності в Україні Олександрійською ДПІ проведено зустріч з відвідувачами Центру обслуговування платників щодо доступності отримання адміністративних та консультаційних послуг.

Безбар’єрність ЦОП Олександрійської ДПІ – це:

  • запровадження щотижневої роботи мобільного Центру обслуговування платників Олександрійської ДПІ у селищі Онуфріївка за сприяння керівництва територіальної громади (щоп’ятниці з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.).

Результат: збільшення надходжень до бюджету територіальної громади; можливість для мешканців громади отримати податкові послуги без виїзду до м. Олександрія;

  • обслуговування маломобільних відвідувачів ЦОП та осіб з інвалідністю за викликом спеціаліста (щоденно).

Результат: найбільш запитувані адміністративні послуги (отримання картки платника податку; отримання відомостей про джерела/суми нарахованого доходу; звірка по майнових податках, надання консультацій) платники отримують у зручних умовах, без додаткових фізичних навантажень;

  • просвітницька робота працівників ЦОП з людьми старшого віку за сприяння Олександрійської міської централізованої бібліотечної системи у рамках проєкту «Цифрова освіта».

Результат: інформаційна та цифрова безбар’єрність; підвищення обізнаності людей старшого віку як платників податків; долучення їх до Електронного кабінету платника та мобільного застосунку «Моя податкова»; навчання можливості отримання дистанційних податкових послуг без відвідування ДПІ.

Поважне та привітне ставлення до платника – важлива частина безбар’єрного світу. Особлива увага – людям, що постраждали внаслідок російсько-української війни, внутрішньо переміщеним особам.

Цьогоріч Центрами обслуговування платників Олександрійської ДПІ на запити внутрішньо переміщених осіб надано:

  • 45 адміністративних послуг «Надання витягу з реєстру платників єдиного податку»;
  • 348 адміністративних послуг «Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків»;
  • 43 адміністративні послуги «Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору;
  • 4502 консультаційні послуги.

Працівники ЦОП Олександрійської ДПІ доступні і завжди на зв’язку: 0970535384.

Безбар’єрні Центри обслуговування платників Олександрійської ДПІБезбар’єрні Центри обслуговування платників Олександрійської ДПІБезбар’єрні Центри обслуговування платників Олександрійської ДПІ


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень