Про затвердження Порядку складання і виконання розпису бюджету Онуфріївської селищної територіальної громади
ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ
ОНУФРІЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Н А К А З
смт Онуфріївка
від 09 листопада 2023 року | № 31-о |
Про затвердження Порядку
складання і виконання розпису
бюджету Онуфріївської селищної
територіальної громади
Відповідно до п.5 наказу Міністерства фінансів України від 28 січня 2002 року № 57 «Про затвердження документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 лютого 2002 року за № 86/6374 (зі змінами) та Положення про фінансовий відділ селищної ради
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок складання і виконання розпису бюджету Онуфріївської селищної територіальної громади, що додається.
2. В процесі складання і виконання розпису бюджету Онуфріївської селищної територіальної громади використовувати форми кошторису, плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету, плану використання бюджетних коштів, помісячного плану використання бюджетних коштів, плану надання кредитів із загального фонду бюджету, плану спеціального фонду місцевого бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків), зведеного плану надання кредитів із загального фонду бюджету, зведеного плану спеціального фонду місцевого бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків), зведеного плану використання бюджетних коштів, зведеного помісячного плану використання бюджетних коштів, зведеного кошторису, зведеного плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету, зведення показників спеціального фонду кошторису, лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування, а також штатного розпису, типового штатного розпису, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2002 № 57 «Про затвердження документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету» (зі змінами).
3. Головному спеціалісту фінансового відділу Тетяні Крипович довести цей наказ до відома головних розпорядників коштів бюджету Онуфріївської селищної територіальної громади.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник відділу | Станіслав ВАСЄЧКО |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ фінансового відділу Онуфріївської селищної ради
09 листопада 2023 року № 31-о
Порядок
складання і виконання розпису
бюджету Онуфріївської селищної територіальної громади
1. Загальні положення
1.1. Порядок складання і виконання розпису бюджету селищної територіальної громади (далі - Порядок) визначає процедури складання і виконання розпису бюджету селищної територіальної громади.
1.2. Розпис бюджету селищної територіальної громади на відповідний рік (далі - розпис) має бути збалансованим та включати:
розпис доходів бюджету селищної територіальної громади (далі - розпис доходів), що поділяється на річний розпис доходів загального і спеціального фондів бюджету селищної територіальної громади та помісячний розпис доходів загального фонду бюджету селищної територіальної громади;
розпис фінансування бюджету селищної територіальної громади (далі - розпис фінансування), що поділяється на річний розпис фінансування загального і спеціального фондів бюджету селищної територіальної громади за типом боргового зобов'язання та помісячний розпис фінансування загального фонду бюджету селищної територіальної громади за типом боргового зобов'язання;
розпис асигнувань бюджету селищної територіальної громади (за винятком надання кредитів з міського бюджету), що поділяється на річний розпис асигнувань бюджету селищної територіальної громади (за винятком надання кредитів з бюджету селищної територіальної громади) та помісячний розпис асигнувань загального фонду бюджету селищної територіальної громади (за винятком надання кредитів з бюджету селищної територіальної громади);
розпис повернення кредитів до бюджету селищної територіальної громади та надання кредитів (далі - розпис кредитування), що поділяється на річний розпис повернення кредитів до бюджету селищної територіальної громади та надання кредитів з бюджету селищної територіальної громади, помісячний розпис повернення кредитів та надання кредитів із загального фонду бюджету селищної територіальної громади, помісячний розпис повернення кредитів та надання кредитів із спеціального фонду міського бюджету;
річний розпис витрат спеціального фонду бюджету селищної територіальної громади з розподілом за видами надходжень та помісячний розпис спеціального фонду бюджету селищної територіальної громади (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків).
1.3. Річний розпис асигнувань бюджету селищної територіальної громади (за винятком надання кредитів з бюджету селищної територіальної громади) – це розпис асигнувань загального і спеціального фондів бюджету селищної територіальної громади на рік у розрізі головних розпорядників бюджетних коштів (далі - головних розпорядників) за програмною класифікацією видатків та кредитування місцевих бюджетів й повною економічною класифікацією видатків бюджету без розподілу за періодами року.
1.4. Помісячний розпис асигнувань загального фонду бюджету селищної територіальної громади (за винятком надання кредитів з бюджету селищної територіальної громади) - це розпис асигнувань загального фонду бюджету селищної територіальної громади на рік за місяцями в розрізі головних розпорядників за програмною класифікацією видатків та кредитування місцевих бюджетів, повною й скороченою економічною класифікацією видатків бюджету.
Скорочена економічна класифікація видатків бюджету включає: оплату праці (код 2110), нарахування на оплату праці (код 2120), медикаменти та перев'язувальні матеріали (код 2220), продукти харчування (код 2230), оплату комунальних послуг та енергоносіїв (код 2270), дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм (код 2281), окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку (код 2282), соціальне забезпечення (код 2700). Решта економічних кодів видатків відображаються загальною сумою за кодом 5000 "Інші видатки".
1.5. Річний розпис витрат спеціального фонду бюджету селищної територіальної громади з розподілом за видами надходжень - це річний розпис витрат спеціального фонду (за кодами програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів і кодами класифікації фінансування бюджету за типом боргового зобов'язання) в розрізі доходів (за кодами класифікації доходів бюджету), фінансування (за кодами класифікації фінансування бюджету за типом боргового зобов'язання), повернення кредитів до спеціального фонду (за кодами програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів і кодами класифікації кредитування бюджету).
Помісячний розпис спеціального фонду бюджету селищної територіальної громади (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) - це помісячний розпис витрат спеціального фонду (за кодами програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, кодами скороченої економічної класифікації видатків бюджету, кодами класифікації кредитування бюджету та кодами класифікації фінансування бюджету за типом боргового зобов'язання) в розрізі доходів (за кодами класифікації доходів бюджету), фінансування (за кодами класифікації фінансування бюджету за типом боргового зобов'язання), повернення кредитів до спеціального фонду (за кодами програмної класифікації видатків та кредитування бюджету і кодами класифікації кредитування місцевих бюджетів). Розпис складається без помісячного розподілу власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків.
1.6. Розпис складається відповідно до бюджетних призначень, установлених у рішенні Онуфріївської селищної ради про бюджет селищної територіальної громади на відповідний рік, та затверджується начальником фінансового відділу селищної ради в місячний термін з дня прийняття цього рішення.
Якщо розпис на наступний рік не затверджено в установлений законодавством термін, то в обов’язковому порядку затверджується тимчасовий розпис на відповідний період.
Тимчасовий розпис на відповідний період складається відповідно до вимог глави 2 цього Порядку з обмеженнями, встановленими Бюджетним кодексом України.
1.7. Складання розпису та унесення змін до нього здійснюються із застосуванням системи електронного документообігу, системи електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі - СЕВ ОВВ) у відповідності до вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронні довірчі послуги» та автоматизованої системи ведення державного бюджету.
Під час складання розпису та внесення змін до нього паперовий документообіг застосовується у разі:
відсутності системи електронного документообігу, інтегрованої до СЕВ ОВВ, або спеціального вебмодуля системи взаємодії;
якщо документи, які застосовуються під час складання розпису чи внесення змін до нього, містять інформацію з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом.
2. Складання розпису
2.1. Складання розпису починається зі складання розпису доходів, розпису фінансування та розпису повернення кредитів до бюджету селищної територіальної громади.
2.2. Розпис доходів складається посадовою особою місцевого самоврядування (спеціалістом) фінансового відділу селищної ради, який (яка) відповідно до закріплених функцій і процедур забезпечує реалізацію бюджетної політики в частині планування дохідної частини бюджету, за участю головних розпорядників коштів бюджету громади.
2.3. Розпис фінансування складається посадовими особами місцевого самоврядування (спеціалістами) фінансового відділу селищної ради, який (які) відповідно до закріплених функцій і процедур забезпечують реалізацію бюджетної політики в частині надходжень та витрат бюджету, пов'язаних із зміною обсягу боргу, та надходжень від приватизації комунального майна, з урахуванням потреб покриття помісячних касових розривів загального фонду бюджету селищної територіальної громади.
2.4. Розпис повернення кредитів до бюджету селищної територіальної громади складається посадовою особою місцевого самоврядування (спеціалістом) з відповідними функціональними повноваженнями Фінансового відділу селищної ради.
2.5. На основі складених розписів доходів, фінансування та повернення кредитів до бюджету селищної територіальної громади посадові особи місцевого самоврядування (спеціалісти) з відповідними функціональними повноваженнями Фінансового відділу селищної ради розраховує (розраховують) граничні помісячні обсяги асигнувань та надання кредитів із загального фонду бюджету селищної територіальної громади, визначає (визначають) головним розпорядникам помісячні обсяги асигнувань загального фонду в розрізі бюджетних програм або в цілому головному розпоряднику за бюджетними програмами та доводить (доводять) лімітні довідки про бюджетні асигнування та кредитування (далі - лімітна довідка) до кожного головного розпорядника. За необхідності головним розпорядникам надаються додаткові матеріали разом із необхідними роз'ясненнями.
Головні розпорядники за участю розпорядників нижчого рівня згідно з отриманими лімітними довідками уточнюють проекти кошторисів, складають проекти планів асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) та подають посадовим особам місцевого самоврядування (спеціалістам) з відповідними функціональними повноваженнями фінансового відділу селищної ради зведені проекти цих документів для перевірки їх відповідності показникам лімітних довідок.
Посадові особи місцевого самоврядування (спеціалісти) з відповідними функціональними повноваженнями фінансового відділу селищної ради відстежують підготовку головними розпорядниками матеріалів до розпису, забезпечують своєчасне подання головними розпорядниками цих матеріалів, аналізують зазначені матеріали, вносять при необхідності до них корективи і подають свої пропозиції щодо включення їх до розпису. Посадова особа місцевого самоврядування (спеціаліст) фінансового відділу зводить отримані матеріали, вносить при необхідності корективи і подає розпис на затвердження начальнику фінансового відділу селищної ради у двох примірниках.
2.6. Затверджений розпис передається на електронних носіях разом з супровідним листом управлінню Державної казначейської служби України у Онуфріївському районі Кіровоградської області (далі - управління Державної казначейської служби України), з подальшим інформуванням про внесені до нього зміни, зумовлені внесенням змін до рішення про бюджет Онуфріївської селищної територіальної громади.
2.7. Посадова особа місцевого самоврядування (спеціаліст) з відповідними функціональними повноваженнями фінансового відділу селищної ради надає управлінню Державної казначейської служби України на електронних носіях разом з супровідним листом помісячний розподіл міжбюджетних трансфертів, які надаються з бюджету селищної територіальної громади місцевим бюджетам, за кодами бюджетів за відповідними місцевими бюджетами згідно із затвердженим розписом бюджету селищної територіальної громади.
2.8. Посадова особа місцевого самоврядування (спеціаліст) з відповідними функціональними повноваженнями фінансового відділу селищної ради протягом трьох робочих днів після затвердження розпису доводить головним розпорядникам коштів бюджету Онуфріївської селищної територіальної громади витяг із розпису, що є підставою для затвердження в установленому порядку кошторисів, планів асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків), планів використання бюджетних коштів та помісячних планів використання бюджетних коштів одержувачів бюджетних коштів.
3. Унесення змін до розпису
3.1 Унесення змін до розпису здійснюється у разі:
необхідності перерозподілу бюджетних асигнувань в розрізі економічної класифікації видатків бюджету у межах загального обсягу бюджетних призначень за бюджетною програмою окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету;
прийняття нормативного акту про передачу бюджетних призначень від одного головного розпорядника до іншого головного розпорядника;
прийняття рішення про розподіл нерозподілених бюджетних асигнувань між головними розпорядниками бюджетних коштів;
прийняття рішення про зменшення бюджетних асигнувань головним розпорядникам бюджетних коштів у разі вчинення ними порушень бюджетного законодавства, визначених пунктами 24, 29 і 38 частини 1 статті 116 Бюджетного кодексу України, на суму вчиненого порушення;
необхідності збільшення бюджетних асигнувань спеціального фонду бюджету селищної територіальної громади відповідно до положень пункту 3.11 цього Порядку;
необхідності внесення змін до розпису доходів, до розпису фінансування або до розпису кредитування;
унесення змін до закону про Державний бюджет України і рішення Онуфріївської селищної ради про бюджету селищної територіальної громади на відповідний рік.
3.2. Унесення змін до розпису за загальним і спеціальним фондом бюджету селищної територіальної громади передбачає затвердження довідок про внесення змін до кошторисів, планів асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету та планів спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) за формами згідно з додатками 11, 12, 13, 14 до Інструкції у порядку, встановленому для затвердження цих документів.
3.3. Головний розпорядник коштів за обґрунтованими поданнями або на підставі прийнятих актів подає до фінансового відділу селищної ради пропозиції щодо змін до розпису за формами згідно з відповідними додатками до цієї Інструкції шляхом заповнення показників, які стосуються цих змін.
Пропозиції щодо змін до розпису в електронній формі подаються з розширенням RTF, DOC(X), XLS(X), PDF (з текстовим змістом, нескановане зображення).
3.4. Разом з пропозиціями щодо змін до розпису головний розпорядник подає до фінансового відділу селищної ради потрібну для здійснення фінансовим відділом аналізу пропозицій інформацію, яка містить, зокрема:
обґрунтування необхідності змін до розпису;
розрахунки показників, включених до пропозицій щодо змін до розпису, із зазначенням факторів, що на них впливають;
інформацію про виділені бюджетні асигнування за відповідними бюджетними програмами;
інформацію про вплив змін, що пропонуються, на напрями використання бюджетних коштів та результативні показники, передбачені паспортом бюджетної програми.
3.5. Головний розпорядник забезпечує повноту і достовірність даних, що містяться у поданих до фінансового відділу селищної ради пропозиціях щодо змін до розпису та інформації, що подається разом з ними.
У разі подання головним розпорядником пропозицій щодо змін до розпису, складених з порушенням вимог цієї Інструкції, фінансовий відділ селищної ради повідомляє відповідному головному розпоряднику про необхідність доопрацювання таких пропозицій. Доопрацьовані пропозиції щодо змін до розпису головний розпорядник подає до Мінфіну у порядку, визначеному пунктом 3.3 цієї глави.
У винятковому випадку фінансовий відділ селищної ради здійснює перерозподіл видатків за функціональною класифікацією видатків у розрізі економічної класифікації в межах загального обсягу його бюджетних призначень окремо по загальному та спеціальному фондах бюджету.
Перерозподіл бюджетних призначень між функціональною класифікацією видатків у межах загального обсягу головного розпорядника коштів бюджету, збільшення або зменшення бюджетних призначень на видатки розвитку за рахунок зменшення або збільшення бюджетних призначень на видатки споживання окремо по загальному та спеціальному фондах здійснюються лише за погодженням із постійною комісією міської ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.
Фінансовий відділ селищної ради детально аналізує обґрунтування головного розпорядника та, в разі прийняття рішення щодо доцільності внесення запропонованих ним змін, здійснює погодження із постійною комісією міської ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, з метою внесення пропозиції щодо перерозподілу бюджетних призначень за кодами економічної класифікації у межах загального обсягу видатків по головних розпорядниках коштів бюджету селищної територіальної громади.
3.6. Фінансовий відділ селищної ради (спеціаліст, за яким закріплено відповідні функцій) з урахуванням поданих головним розпорядником пропозицій щодо змін до розпису складає довідку про внесення змін до розпису і подає її на затвердження відповідно до пункту 3.9 цієї глави.
Довідки про внесення змін до розпису, що містять інформацію з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, складаються у встановленому законодавством порядку та передаються управлінню Державної казначейської служби України після затвердження начальником фінансового відділу селищної ради, в паперовій формі.
У разі внесення змін до розпису в частині міжбюджетних трансфертів, фінансовий відділ відповідно до проведеного аналізу внесених змін, готує розподіл бюджетних коштів ,що надається з бюджету селищної територіальної громади місцевим бюджетам, між місцевими бюджетами.
3.7. Зміни до розпису оформляються таким чином:
підписуються посадовою особою місцевого самоврядування (головним спеціалістом) з відповідними функціональними повноваженнями Фінансового відділу селищної ради або особами, що виконують їх обов’язки;
затверджуються начальником Фінансового відділу селищної ради;
доводяться до управління Державної казначейської служби України.
Якщо з об'єктивних причин виникає необхідність анулювання довідки про внесення змін до розпису, то посадова особа місцевого самоврядування (спеціаліст) з відповідними функціональними фінансового відділу селищної ради у дводенний термін після отримання оригіналу довідки із управління Державної казначейської служби України готує доповідну записку на ім'я начальника фінансового відділу селищної ради, який затверджував довідку. Після погодження доповідна записка анулюється, а її копія передається до управління Державної казначейської служби України.
У разі виникнення необхідності внесення змін до вже затверджених та взятих на облік управлінням Державної казначейської служби України довідок у зв'язку з допущеними технічними помилками затверджується нова довідка, де вказуються реквізити тієї довідки, у якій були допущені технічні помилки.
3.8. Управління Державної казначейської служби України здійснює реєстрацію довідок та облік змін до розпису.
Головні розпорядники коштів протягом не пізніше 25 числа поточного місяця подають управлінню Державної казначейської служби України реєстри змін розподілу показників зведених кошторисів, зведених планів асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету, зведених планів надання кредитів із загального фонду бюджету, зведених планів спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) та зведення показників спеціального фонду у розрізі розпорядників нижчого рівня та одержувачів, а головні розпорядники, в мережі яких є заклади охорони здоров'я, що надають первинну медичну допомогу, змінені зведені плани використання бюджетних коштів та зведені помісячні плани використання бюджетних коштів.
Головні розпорядники коштів доводять відповідні зміни до розпорядників нижчого рівня, які, в свою чергу, вносять зміни до кошторису та плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) та зведення показників спеціального фонду у розрізі розпорядників нижчого рівня та одержувачів.
3.9. Відповідно до частини четвертої статті 23 Бюджетного кодексу України витрати спеціального фонду бюджету мають постійне бюджетне призначення, яке дає право проводити їх виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень спеціального фонду бюджету (з дотриманням вимог частини другої статті 57 цього Кодексу), якщо цим Кодексом та/або рішенням про бюджету селищної територіальної громади не встановлено інше.
Протягом бюджетного періоду розпорядники бюджетних коштів вносять зміни до спеціального фонду кошторису за власними надходженнями на підставі довідки про підтвердження надходжень до спеціального фонду бюджету селищної територіальної громади (додаток 7 Інструкції), а саме на спеціальні реєстраційні рахунки, що відкриті в управлінні Державної казначейської служби України, та довідки про внесення змін до кошторису, затвердженої керівником установи, який затвердив кошторис, зі зведенням показників спеціального фонду кошторису із зазначенням суми змін без внесення відповідних змін до бюджетного розпису за спеціальним фондом бюджету. Розпорядники нижчого рівня протягом року подають розпорядникам вищого рівня завірені управлінням Державної казначейської служби України копії довідок про підтвердження надходжень на спеціальні реєстраційні рахунки установи, що відкриті у відповідному органі Державної казначейської служби України за власними надходженнями. Розпорядниками вносяться зміни до спеціального фонду кошторису у частині збільшення надходжень та видатків у разі, коли обсяги власних надходжень спеціального фонду кошторису фактично перевищили обсяги, враховані під час затвердження відповідного бюджету, з урахуванням залишків бюджетних коштів на початок року. Зміни вносяться на підставі розрахунків з відповідним обґрунтуванням. У разі, коли фактичний обсяг власних надходжень бюджетних установ з урахуванням залишків бюджетних коштів на початок року менший від планових показників, врахованих у спеціальному фонді кошторису, розпорядники зобов'язані за три тижні до кінця бюджетного періоду внести зміни до спеціального фонду кошторису зі зведенням показників спеціального фонду кошторису із зазначенням суми змін в частині зменшення надходжень і видатків з урахуванням очікуваного виконання спеціального фонду кошторису у відповідному бюджетному періоді. Розпорядники упорядковують бюджетні зобов'язання з урахуванням внесених до спеціального фонду кошторису змін. Управління Державної казначейської служби України ведуть окремий облік таких змін, проводять видатки з урахуванням унесених змін без внесення змін до розпису та відображають у звітності про виконання бюджету планові показники за спеціальним фондом з урахуванням унесених змін до кошторисів.
Унесення змін до розпису за спеціальним фондом за іншими надходженнями здійснюється у порядку, встановленому для внесення змін до розпису за загальним фондом, за яким після внесення відповідних змін до розпису складаються довідки про внесення змін до кошторису та зведення показників спеціального фонду кошторису із зазначенням суми змін. У разі коли загальна сума інших надходжень спеціального фонду, які надійшли на відповідну мету, з урахуванням залишку коштів на початок року перевищує передбачену розписом на відповідний період, фінансовий відділ селищної ради за поданням головних розпорядників збільшує планові показники за спеціальним фондом шляхом внесення змін до розпису. Для цього головний розпорядник повинен надати фінансовому відділу селищної ради детальні обґрунтовані розрахунки розпорядників на підставі довідки про підтвердження надходжень (крім надходжень від іноземних держав, банків і міжнародних фінансових організацій) до спеціального фонду бюджету селищної територіальної громади (за формою, наведеною в додатку 7 до Інструкції), та належні пояснення щодо необхідності внесення змін до розпису
За наявності на рахунку головного розпорядника залишків бюджетних коштів на початок року, які можуть бути використані для здійснення видатків, передбачених розписом на поточний рік, та у разі, коли загальна сума інших надходжень спеціального фонду, які надійшли до цього фонду на відповідну мету, не перевищує передбаченої розписом на відповідний період, зміни до розпису не вносяться.
У разі перевищення показників розпису спеціального фонду за окремим видом надходжень в межах загального обсягу надходжень, які надійшли на відповідну мету, зміни до розпису не вносяться.
4. Скорочення видатків і кредитування загального фонду бюджету селищної територіальної громади
4.1. Якщо за результатами місячного звіту про виконання загального фонду бюджету селищної територіальної громади виявиться, що отриманих надходжень недостатньо для здійснення бюджетних асигнувань відповідно до бюджетних призначень, то начальник фінансового відділу селищної ради приймає рішення про обмеження асигнувань загального фонду бюджету селищної територіальної громади з метою забезпечення збалансованості надходжень та витрат бюджету.
4.2. Посадові особи місцевого самоврядування фінансового відділу селищної ради відповідно до закріплених функцій і процедур розраховують уточнений помісячний прогноз надходжень доходів загального фонду, надходжень від комунального майна, повернення кредитів на фінансування загального фонду бюджету селищної територіальної громади і приватизації подають відповідній посадовій особі місцевого самоврядування (спеціалісту) з функціональними повноваженнями зведення бюджету фінансового відділу селищної ради не пізніше 15 числа місяця, що настає за місяцем, в якому відбулося недоотримання доходів.
4.3. Відповідна посадова особа місцевого самоврядування фінансового відділу селищної ради на підставі уточненого помісячного прогнозу надходжень доходів та повернення кредитів до загального фонду бюджету селищної територіальної громади розробляє пропозиції щодо внесення відповідних змін до помісячного розпису асигнувань загального фонду з урахуванням інформації управління Державної казначейської служби України про виділені асигнування та подає на розгляд начальнику фінансового відділу селищної ради.
4.4. На підставі наданої інформації начальник фінансового відділу селищної ради приймає рішення про внесення змін до помісячного розпису асигнувань загального фонду бюджету селищної територіальної громади.
4.5. Розпорядники бюджетних коштів приводять бюджетні зобов'язання у відповідність із бюджетними асигнуваннями з урахуванням змін до помісячного розпису асигнувань загального фонду бюджету селищної територіальної громади.
5. Виконання та звітність
5.1. Виконання розпису здійснюється наростаючим підсумком з початку року.
5.2. Зведення, складання та надання звітності про виконання бюджету селищної територіальної громади здійснюються управлінням Державної казначейської служби України:
щодо доходів - ураховуючи розпис доходів наростаючим підсумком з початку року;
щодо фінансування - враховуючи розпис фінансування наростаючим підсумком з початку року;
щодо видатків - ураховуючи розпис асигнувань наростаючим підсумком з початку року;
щодо розпису повернення кредитів та надання кредитів - ураховуючи розпис повернення кредитів до міського бюджету та надання кредитів із бюджету селищної територіальної громади наростаючим підсумком з початку року.
5.3. До 10-го числа місяця, що настає за звітним, управління Державної казначейської служби України проводить з посадовою особою місцевого самоврядування з відповідними повноваженнями (спеціалістом) фінансового відділу селищної ради звірку розпису бюджету селищної територіальної громади, уточненого з урахуванням унесених змін, в електронному вигляді.
5.4. У звіті про виконання бюджету селищної територіальної громади за спеціальним фондом відображаються планові показники, враховані при затвердженні рішення селищної ради про бюджет на відповідний рік, та уточнені планові показники з урахуванням змін, внесених до кошторисів. Звіт про виконання розпису за спеціальним фондом бюджету селищної територіальної громади складається за бюджетними програмами головних розпорядників у розрізі джерел надходжень, ураховуючи розпис витрат спеціального фонду бюджету селищної територіальної громади з розподілом за видами надходжень (підгрупами власних надходжень бюджетних установ та надходжень спеціального фонду).
Начальник фінансового відділу | Станіслав ВАСЄЧКО |