Чи можуть бути доопрацьовані документи для отримання компенсації фактичних витрат за облаштування робочих місць при працевлаштуванні осіб з інвалідністю?
Так, можуть.
Відповідно до пункту 9 Порядку надання роботодавцям компенсації фактичних витрат за облаштування робочих місць працевлаштованих осіб з інвалідністю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2023 № 893 (далі – Порядок), у разі подання роботодавцем неповного пакету документів філією обласного центру зайнятості може бути відмовлено у наданні такої компенсації, про що його буде повідомлено.
Після доповнення або доопрацювання таких документів роботодавець має право повторно звернутися до філії обласного центру зайнятості протягом п’яти робочих днів з дня отримання вказаного повідомлення.
У разі повторного подання роботодавцем документів після їх доповнення або доопрацювання рішення про надання або відмову в наданні компенсації приймається обласним центром зайнятості протягом п’яти робочих днів з дня повторного подання роботодавцем документів.
Нагадаємо, що в попередніх матеріалах, які висвітлюють положення Порядку, серед іншого, вже йшла мова про комплект документів, що подається для отримання компенсації (https://is.gd/kSvwSi ), та про підстави для відмови в наданні компенсації (https://is.gd/44bd8u ).
Постанова Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2023 № 893 за посиланням https://is.gd/iFFKQL
Ви роботодавець і у вас виникають питання, пов’язані зі сферою зайнятості? Звертайтеся до найближчої філії обласного центру зайнятості або їхніх структурних підрозділів! Контакти тут http://surl.li/emipw. Пишіть у Telegram-канал Підтримка ДСЗ#12 Кіровоград https://t.me/dcz_kir