Оголошення на заміщення вакантної посади державного реєстратора центру надання адміністративних послуг Онуфріївської селищної ради – Центр Дія
Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення |
Державний реєстратор центру надання адміністративних послуг Онуфріївської селищної ради – Центр Дія |
Посадові обов’язки |
Проводити державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. Здійснювати державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно. Організовувати листування з відповідними органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями відповідно до визначених повноважень. Забезпечувати представництво у судових установах з питань, що відносяться до його компетенції. Забезпечувати якісне та своєчасне виконання покладених на нього завдань і доручень відповідно до посадової інструкції. |
Умови оплати праці |
Посадовий оклад - 5 400 грн, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років |
Інформація про строковість призначення на посаду |
Безстроково |
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду в органі місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання |
Заява, заповнена особова картка встановленого зразка, документи, що підтверджують наявність громадянства України, освіти та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства |
Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду |
Пінчук Валентина Олексіївна +380971610978 onufr.kadry@ukr.net |
Кваліфікаційні вимоги |
||
Освіта |
Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста чи бакалавра |
|
Досвід роботи |
Стаж роботи у сфері права не менше 3 років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше 1 року |
|
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
|
Вимоги до компетентності |
||
Уміння працювати з комп’ютером |
Рівень досвідченого користувача.
|
|
Необхідні ділові якості |
Навички управління; вміння працювати з великим обсягом інформації та здатність виконувати одночасно декілька завдань; вміння досягати кінцевих результатів; здатність концентруватись на деталях; виваженість, уміння дотримуватись субординації, витримка, стресостійкість, вимогливість, коректність, оперативність. |
|
Необхідні особистісні якості |
Відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, ініціативність, тактовність, людяність, надійність, порядність. |
|
Професійні знання |
||
Знання законодавства
|
Знання: Конституції України; Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»; Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»; Закону України «Про запобігання корупції». |
|
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Знання: Законів України «Про адміністративні послуги»,«Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про Державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень земельний кадастр», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» указів та розпоряджень Президента України, постанов Верховної Ради України, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади, які прийняті у межах їх повноважень, що регулюють діяльність у сфері державної реєстрації. |
|
Ефективність аналізу та висновків |
Здатність ефективно узагальнювати інформацію, встановлювати логічні взаємозв’язки; робити коректні висновки. |