Оголошення на заміщення вакантної посади адміністратора центру надання адміністративних послуг Онуфріївської селищної ради
Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення |
Адміністратор центру надання адміністративних послуг Онуфріївської селищної ради – Центр Дія, 5 категорія посади |
Посадові обов’язки |
Надає адміністративні послуги в електронній формі з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг. Здійснює прийом документів, необхідних для одержання адміністративних послуг, їх реєстрацію, формування вхідного пакету документів та його передачу відповідним суб’єктам надання послуг. Здійснює обробку, збір, реєстрацію накопичення, зберігання, адаптування, зміну поновлення, використання та поширення персональних даних відповідно до законодавства про захист персональних даних. Працює в державних реєстрах, спеціалізованих програмах та електронному документообігу. |
Умови оплати праці |
Посадовий оклад - 5 400 грн, надбавка за ранг, надбавка за вислугу років |
Інформація про строковість призначення на посаду |
Безстроково |
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду в органі місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання |
Заява, заповнена особова картка встановленого зразка, документи, що підтверджують наявність громадянства України, освіти та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства |
Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду |
Пінчук Валентина Олексіївна +380971610978 onufr.kadry@ukr.net |
Кваліфікаційні вимоги |
||
1 |
Освіта |
Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб’єкта призначення). |
2 |
Досвід роботи |
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року. |
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності |
||
1 |
Уміння працювати з комп’ютером |
Рівень досвідченого користувача. |
2 |
Необхідні ділові якості |
Навички управління; вміння працювати з великим обсягом інформації та здатність виконувати одночасно декілька завдань; вміння досягати кінцевих результатів; здатність концентруватись на деталях; виваженість, уміння дотримуватись субординації, витримка, стресостійкість, вимогливість, коректність, оперативність. |
3 |
Необхідні особистісні якості |
Відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, ініціативність, тактовність, людяність, надійність, порядність. |
Професійні знання |
||
1 |
Знання законодавства
|
Знання: Конституції України; Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»; Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»; Закону України «Про запобігання корупції». |
2 |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Знання: Законів України «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» указів та розпоряджень Президента України, постанов Верховної Ради України, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади, які прийняті у межах їх повноважень, що регулюють діяльність у сфері адміністративних послуг. |
3 |
Ефективність аналізу та висновків |
Здатність ефективно узагальнювати інформацію, встановлювати логічні взаємозв’язки; робити коректні висновки. |