Про документи, які подаються для отримання дотації на створення спеціального робочого місця для особи з інвалідністю
Дата: 23.07.2021 10:26
Кількість переглядів: 275
Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2006 № 1836 (в редакції постанови від 23.11.2011 № 1234) затверджено Порядок надання дотації роботодавцю за рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів на створення спеціальних робочих місць для осіб з інвалідністю, зареєстрованих у державній службі зайнятості.
Для отримання дотації роботодавець подає територіальному відділенню Фонду соціального захисту інвалідів:
- письмову заяву про отримання дотації;
- видану центром зайнятості довідку про те, що на підприємстві чисельність осіб з інвалідністю за професією (спеціальністю), на яку працевлаштовується безробітна особа з інвалідністю, не скорочувалася протягом останнього року більш як на 10 відсотків;
- видане центром зайнятості направлення на працевлаштування із зазначенням письмової згоди роботодавця на прийняття особи з інвалідністю на спеціальне робоче місце;
- розрахунок розміру дотації, що включає вартість устатковання, технічного обладнання або його виготовлення, надання послуг з його доставки в межах території України, монтажу, пусконалагоджувальних робіт;
- довідку органів державної фіскальної служби про відсутність на день звернення заборгованості із сплати податків і зборів.