Онуфріївська громада

Кіровоградська область, Олександрійський район

Щодо впровадження нових та удосконалення наявних електронних сервісів обслуговування платників

Дата: 26.04.2021 13:12
Кількість переглядів: 72

Щоб дізнатися про сплачені податки, подати звітність, отримати інформацію з реєстрів чи адміністративну послугу, подати заяву та запит не обов’язково йти до державної податкової інспекції. Чимало можливостей для отримання інформації зі свого персонального комп’ютера передбачено в рамках цифровізації послуг Державної податкової служби.

Максимальна цифровізація взаємовідносин держави та платників податків – першочерговий пріоритет для податкової служби. Зважаючи на сумну статистику втрат від COVID-19, навіть найбільш запеклі противники «цифри» погодяться, що електронна взаємодія  - ефективний спосіб уберегтися від хвороби і при цьому отримати необхідну довідку чи інформацію.

Кожен із нас, окрім того, що громадянин держави, ще й  платник податків, і від нашої податкової дисципліни залежить фінансова безпека країни. Щоб орієнтуватися у податкових новаціях, своєчасно подавати звіти, отримувати послуги без візиту до податкової інспекції іншої альтернативи, як стати активним користувачем пропонованих Державною податковою службою сервісів, не існує.

Для цього на вебпорталі ДПС України забезпечено доступ до низки безкоштовних електронних сервісів.

Впровадження інноваційних ІТ дає змогу зберегти дорогоцінний час для бізнесу та здійснити спілкування з податковою службою комфортно.

Електронний кабінет – це найбільш популярний сервіс ДПС, який є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом.

Електронний кабінет надає безконтактні способи взаємодії платників податків та контролюючих органів з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Просте логічне програмне забезпечення максимально спрощує адміністрування податків та взаємодію з представниками податкової служби. Значною мірою зменшується й адміністративне навантаження на контролюючі органи, а також знижуються витрати на комунікацію у паперовій формі.

Платникам  податків надається наступні адміністративні послуги:

  • видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи);
  • підтвердження статусу податкового резидента України;
  • видача довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
  • реєстрація реєстратора розрахункових операцій;
  • реєстрація книг обліку розрахункових операцій;
  • реєстрація розрахункових книжок;
  • реєстрація платника єдиного податку;
  • надання витягу з Реєстру платників єдиного податку;
  • включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій;
  • внесення змін до відомостей, що містяться у Реєстрі неприбуткових установ та організацій;
  • надання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Отримати такі адміністративні послуги можна за адресами за наступним посиланням :infozvit@tax.gov.ua., «InfoTAX», в якому перейти за посиланням до Електронного кабінету для ідентифікації та завершення налаштування нового сервісу.

Ми готові до спілкування з вами  з:

понеділка по четвер: з 8 год 00 хв до 17 год 00 хв

у п'ятницю: з 8 год 00 хв до 15 год 45 хв

перерва: з 12 год 00 хв до 12 год 45 хв

Також звертаємо увагу, що напередодні святкових і неробочих днів тривалість роботи скорочується на одну годину.

Рекомендуємо платникам утриматися від відвідування контролюючого органу без нагальної потреби. Особливо, якщо проблему, з якою платник збирається звернутися до контролюючого органу, можна вирішити дистанційно (онлайн або поштою).

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: (https://tax.gov.ua)  також через офіційний вебпортал ДПС.

Електронний кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.

Прийом всієї вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється виключно через скриньки для кореспонденції, режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf (обмеження 2 МБ)  або поштою.

Закликаємо максимально користуватись послугами ДПС дистанційно, усвідомити переваги такого формату спілкування з податковими органами, адже скориставшись онлайн-сервісамивебпорталу ДПС (https://tax.gov.ua) ви маєте можливість отримати всю необхідну інформацію без особистих візитів до центрів обслуговування платників.

 

За поданням Олександрійського сектору електронних сервісів
управління електронних сервісів
Головного управління ДПС
у Кіровоградській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь