Про переваги подання звітності засобами телекомунікаційного зв’язку
Сучасний рівень інформаційних технологій дозволяє вирішити чимало питань в органах Державної податкової служби дистанційно.
Однією з найпоширеніших послуг є приймання податкової та іншої звітності органами ДПС, поданої платниками за допомогою електронних сервісів.
Електронне звітування – це найбільш зручний та сучасний формат спілкування з контролюючими органами, який має багато суттєвих переваг для платників:
- економія робочого часу на заповнення та подачу звітності та власних коштів на придбання бланків;
- робота в режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів або старт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення всього за декілька хвилин у будь-який час та з будь-якого місця, де є доступ до мережі Інтернет ;
- звітність, надіслана до податкового засобами телекомунікаційного зв’язку не потребує дублювання на паперових носіях, а також їх зберігання;
- автоматична перевірка підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок;
- оперативне оновлення форматів подання документів в електронному вигляді;
- підтвердження доставки звітності (направлення ДПС квитанції про отримання податкової декларації);
- конфіденційність інформації тощо.
Для подання звітності в електронному вигляді платник може використовувати:
- електронний сервіс «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за адресою http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДПС;
- спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення (ПЗ) для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності». Клієнтське ПЗ безкоштовно можна завантажити з розділу «Електронна звітність» на офіційному веб-порталі ДПС за адресою https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/;
- будь-яке інше програмне забезпечення (наприклад: «МЕDoc IS», «Соната», «1С-Звіт», «iFin» та ін.), яке надає можливість створювати та надсилати до органів ДПС податкову та іншу звітність засобами телекомунікаційного зв’язку.
Подача податкової звітності засобами телекомунікаційного зв’язку здійснюється через мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису (ЕЦП) будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.
Отримати безкоштовно електронні ключі можна в приміщенні Кропивницької державної податкової інспекції, звернувшись за адресою: м. Кропивницький, вул. Глинки, буд. 2 (Центр обслуговування платників).
Ключ ЕЦП дійсний два роки. Якщо строк дії ключа закінчується, за новим не треба йти до податкової. Потрібно встановити на комп'ютер програму «ІІТ Користувач ЦСК-1».
Ще можна це робити онлайн. На сайті Кваліфікованого постачальника електронних послуг податкової перейдіть на сторінку повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом.
Додайте ключ, введіть пароль і підтвердить, що підписуєте договір «Про надання електронних довірчих послуг».
Крім цього, ЕЦП кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК). Наразі це: АЦСК АТ «КБ «Приватбанк», АЦСК ПАТ «УкрСиббанк», ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна», АЦСК АТ «Ощадбанк», КНЕДП «Казначейство», КНЕДП «Дія», ТОВ «Арт-мастер», ТОВ «ДЕПОЗИТ САЙН» та ін.
Шановні платники!
Оцініть переваги електронного звітування. Адже це завжди швидко, зручно та безпечно, особливо у період карантинних обмежень!
Бережіть свій час, себе та оточуючих!