Онуфріївська громада

Кіровоградська область, Олександрійський район

Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Онуфріївської селищної ради

Дата: 12.03.2021 13:01
Кількість переглядів: 464

Фото без опису

Онуфріївська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб органу місцевого самоврядування :

1. Начальник відділу освіти Онуфріївської селищної ради.

Вимоги до кандидатів: освіта відповідного професійного спрямування (педагогічна освіта) за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, вміння роботи на комп’ютері на рівні користувача, вільне володіння державною мовою, знання чинного законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов’язків.

2. Начальник відділу бухгалтерського обліку і управління персоналом  Онуфріївської селищної ради.

Вимоги до кандидатів: освіта відповідного професійного спрямування  (бухгалтерський облік) за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, вміння роботи на комп’ютері на рівні користувача, вільне володіння державною мовою, знання чинного законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов’язків.

3. Головний спеціаліст служби у справах дітей  Онуфріївської селищної ради.

Вимоги до кандидатів: освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста, спеціаліста, бакалавра, без вимог до стажу роботи за фахом, вільне володіння державною мовою, вміння роботи на комп’ютері на рівні користувача, знання чинного законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов’язків.

4. Головний спеціаліст відділу господарського забезпечення Онуфріївської селищної ради.

Вимоги до кандидатів: освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста, спеціаліста, бакалавра, без вимог до стажу роботи за фахом, вільне володіння державною мовою, вміння роботи на комп’ютері на рівні користувача, знання чинного законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов’язків.

Особи, які бажають взяти участь в конкурсі, подають до конкурсної комісії  селищної ради, такі документи:

1) письмову заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями, пов'язаними з прийняттям на службу в  органи місцевого самоврядування та проходженням служби;

2) заповнену особову картку державного службовця з відповідними додатками (автобіографія, трудов адіяльність);

3) дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

4) копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

5) електронну декларацію, як кандидата на посаду передбаченою Законом України "Про запобігання корупції";

6) копію паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

7) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

8) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону (Додаток 2 до Положення).

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається секретарем селищної ради.

Для довідок та подання документів для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантної посади звертатися до виконавчого комітету Онуфріївської селищної ради за адресою: 28100, Кіровоградська область, Олександрійський район, смт Онуфріївка, вул. Центральна, буд. 7.

Телефон для довідок: 20 408                 .

Термін подання документів: 30 календарних днів від дня оголошення про проведення конкурсу.

 

Прийом заяв до 07 квітня  2021 року


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень